dijous, 24 de setembre del 2009

Qui sóc JO?

Jo sóc una persona alegre, riallera, amb el meu caràcter (que a vegades pot semblar antipàtic).

Sensible, i molt carinyosa.

De mitjana estatura, morena, prima i amb els ulls de color verd - blau.


Tinc divuit anys, i tota una vida per endavant. M'agrada aprofitar al màxim el temps, si em ve de gust fer una cosa en aquell moment, la faig. No hi haurà un altre moment exactament igual.


M'encanta ballar, la música, l'esport, cantar, compartir moment d'amor i d'amistat.


M'enamoren els paisatges verds, les platges, la sorra el mar...

Les postes de sol.


Com amiga, sempre intento ajudar i fer treure un somriure en els seus millors o pitjors moments, i sempre vull ser allà, ajudant i intentant donant els millors consells.


Com a filla, puc arribar a ser repel·lent en molts casos, però només si em treuen de polleguera.


Sóc molt ordenada, classificadora i molt perfeccionista. M'agrada tenir-ho tot ben lligat.


M'agrada l’estrès i a la vegada l'odio. M'agrada, perquè prefereixo mil vegades més tenir moltes coses a fer, a no saber què fer en algun moment.


Pel que fa al meu rellotge, tinc la mania d'arribar tard quasi sempre, i no és perquè ho faci expressament, perquè calculo el temps sempre, i em poso un milió d'alarmes, però sempre passa alguna cosa, que ho descol·loca tot.


I bé, JO, com a persona, tinc mil defectes, com tothom, però sóc d'aquelles persones, que, tot i que la vida no em sigui fàcil i se'm compliquin les coses en molts moments, sempre intento mirar la part positiva de les coses: l’ampolla mig plena.



Així sóc jo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada