dissabte, 21 de novembre del 2009

SETMANA D'ACTIVITATS EXTRAODINÀRIES

Durant aquesta setmana, del 16 al 20 de novembre del 2009, hem realitzat una sèrie d'activitats relacionades amb les assignatures, però fora de la Universitat.

Jo, he tingut la mala sort d'agafar justament la grip, i només he pogut assistir a la sortida de la visita a una escola (que aquesta, encara que tingués febre, no me la vaig voler perdre) i la sortida a la Fundació Miró.

He d'esmentar, que m'ha agradat moltíssim l'experiència en una llar d'infants, ja que jo havia estat amb nens de 3 anys cap a munt, mai tant petitons.


De la Fundació Miró, m'ha resultat expectant, el fet de que tot el recinte estigués pintat de color blanc.


A seminari, comentarem aquesta setmana d'activitats, tot mostrant les nostres reflexions.






No sabeu quina ràbia m'ha fet perdre'm la resta de les activitats d'aquesta setmana...




Aquí teniu l'enllaç amb el resum i les reflexions de les dues activitats a les que vaig poder assistir:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada