dijous, 22 d’octubre del 2009

L'objecte transformat

El ventall, per tal de que s’aguantés amb un angle de, més o menys 90º, vaig tancar unes varilles, i les vaig sostenir amb un pal prim i mitjanament llarg de fusta.
Després vaig envernissar tot el ventall amb cola blanca i vaig començar a folrar-lo amb paper de cuina per tal d’aconseguir una textura que transmetés flexibilitat moviment.

Un cop envernissat tot el ventall, calia pintar-ho amb colors alegres, ja que per mi aquell/ lloc/s em transmeten molta alegria. Amb esprais de dos colors: lila i groc, vaig començar a pintar, fent barreges a l’atzar, espontànies.

Havent acabat la part del ventall, que passaria a ser la vela del vaixell, calia fer el vaixell, així que, vaig agafar un material que pogués tractar amb facilitat, i vaig escollir el forespan.

Vaig fer la forma del vaixell el millor que vaig poder, i després, vaig envernissar amb cola blanca el forespan i vaig cobrir-lo amb paper de diari.
Amb dos trossos més de forespan, vaig crear el pal que sostindria la vela, i un suport més, perquè s’aguantés la vela, ja que pesa molt el ventall (la vela).

Vaig envernissar els dos trossos i els vaig cobrir amb paper de diari (el suport) i amb paper de diari i cuina després (el pal que aguanta la vela).
Vaig voler que s’assemblés realment a un vaixell, i per això vaig adherir unes petites làmines de fusta molt prima (de diferents colors, ja que la fusta té diferents tintades) i tallades d’una manera irregular, ja que volia expressar el meu sentiment (tristesa, ràbia...) vers un somni que, era poder anar aquest estiu passat, l’estiu 2009, altra vegada a Cádiz, i que no ha pogut ser. Volia expressar, d’alguna manera, aquest somni “trencat”.

Per últim, vaig voler representar, amb un seguit de fotografies, tot el meu trajecte en aquest viatge: les platges que em van enamorar, les postes de sol, els paisatges, les flors, la gent, i l’encant d’allà.
Per això, tota la part interior del vaixell, i la superior, està coberta de fotografies meves d’aquest viatge.





Aquest treball ha estat molt significatiu per a mi, ja que és un somni...
M'ha agradat moltíssim fer-lo!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada