Sí. Avui hem començat els debats.
Aquesta activitat consisteix en que un grup de 10 persones es divideix en dos grups de 5 persones. Un d'aquests grups està a favor, i l'altre, en contra.
Es treballa, sobretot, l'argumentació, parlar ordenadament, amb un registre adequat, la postura, la mirada, la gesticulació... Tot, amb un temps de 3 minuts cronometrat per la professora.
Aíxí com també, hem de saber respectar el torn de paraula. Per això, s'aniran alternant els torns de paraula dels dos grups.
Tres persones parlaran i argumentaran (un/a serà el/la capità/na) i les dos restants seran les que formularan preguntes a l'equip contrari.
I... Avui hem començat fent dos debats:
Aquesta activitat consisteix en que un grup de 10 persones es divideix en dos grups de 5 persones. Un d'aquests grups està a favor, i l'altre, en contra.
Es treballa, sobretot, l'argumentació, parlar ordenadament, amb un registre adequat, la postura, la mirada, la gesticulació... Tot, amb un temps de 3 minuts cronometrat per la professora.
Aíxí com també, hem de saber respectar el torn de paraula. Per això, s'aniran alternant els torns de paraula dels dos grups.
Tres persones parlaran i argumentaran (un/a serà el/la capità/na) i les dos restants seran les que formularan preguntes a l'equip contrari.
I... Avui hem començat fent dos debats:
- És millor l'educació actual que la tradicional?
- La participació de les famílies a l'aula
Personalment, m'han agradat molt aquests dos debats, perquè ho fèien de manera natural, i han creat un àmbit de discusió (controlada), que alhora es notava que s'involucràven en el debat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada