dijous, 17 de desembre del 2009

El cadàver exquisit

Primer de tot he d’esmentar que vaig estar molts minuts per escollir la forma de les cames, ja que volia que fos una cosa original.
Així doncs, quan vaig saber què fer, vaig agafar llapis i goma i m’hi vaig posar.

Quan vaig començar a fer l’esbós, vaig dibuixar també una samarreta, en llapis, per fer-me una idea de com seria.
Cal dir, que no em va ser gens fàcil, ja que la cama esquerra, tapava una part del tronc inferior del cos, i em costava molt de representar d’una manera clara, què hi havia allà darrera (on la cama esquerra ho tapava), o simplement, fer imaginar a l’observador què hi havia.
Volia que semblés real, així que vaig voler fer ombres.
El peu de la cama esquerra, havia d’estar aixecat, així que vaig dibuixar la sola de la sabata.

Després de molta estona fent l’esbós del dibuix, vaig posar-me a fer barreges amb les pintures i vaig començar a pintar: primer els pantalons, de color blau fosc, amb diferents tonalitats, segons com simulava que tocava la llum, i després les sabates.

La sabata de la cama dreta, com que si que es veu la part superior, la vaig pintar amb un color verd, amb una ombra (pintant-la de color verd fosc) i vaig deixar; i la sabata de la cama esquerra la vaig pintar amb un taronja vermellós, perquè ressaltés, amb una sanefa, ja que les soles de les sabates tenen una sanefa semblant.

Per últim, vaig esborrar les línies fetes amb llapis de l’esbós i vaig repassar amb retolador permanent negre les línies de tot el dibuix.
Les línies dels cordills de les sabates i la sanefa de la sabata de la cama esquerra les vaig repassar amb bolígraf negre.



Ha estat un treball que requereix molta imaginació!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada