divendres, 18 de desembre del 2009

EL DEBAT: Les llegendes urbanes són educatives?

Avui era el nostre torn; ens ha tocat fer el debat.

Amb la pregunta: "Les llegendes urbanes són educatives?", el nostre grup es va dividir en dos: cinc membres del grup estaven a favor i cinc membres estaven en contra.
El meu grup, era el que recolzava la idea de que les llegendes urbanes no són educatives.

Amb molts nervis, ens hem afrontat contra "el rival" que deia que les llegendes urbanes són educatives.

El debat s'ha basat en una presentació, argumentacions (a favor i en contra) i amb unes conclusions.

Pel que es veu, la meva argumentació ha creat molta polèmica, ja que l'equip contrari afirmava que "Bola de Drac" no era una llegenda.

Però senyors i senyores, lamento altra vegada dir-ho: Bola de Drac està basada en una llegenda (xinesa).

I per confirmar-ho, deixo l'enllaç on ho afirma clarament:


Així que, el meu company, tant ofès, ja que s'havia vist tots els capítols, ha viscut un petit engany en la seva infantesa.


Tot i aquest petit encís, el temps ha estat més o menys estricte al cronòmetre.



Reconec que m'he posat molt nerviosa amb aquest debat, però tot i així, m'ha agradat l'experiència.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada